poniedziałek, 2 czerwca 2014

Rozdział I

Cześć jestem Emily mam 16 lat. Jestem zwykłą nastolatką z wielkimi marzeniami. Moja historia zaczyna się wtedy gdy kończy się rok szkolny. No to zaczynamy!

Wstałam dziś o 7.00 ponieważ o 8.30 mam zakończenie roku. Ubrałam się w  to zrobiłam lekki makijaż i gdy spojrzałam na zegarek była już 8.00 powoli zaczęłam zbierać się do szkoły. Po nie całych 20 minutach byłam już pod szkołą. Czekali tam już moim znajomi.Udaliśmy się di auli w której miało odbyć się zakończenie roku szkolnego.
-Czy pani dyrektor zawsze musi się spóźniać ?- Amy była już najwidoczniej bardzo zirytowana całym tym zamieszaniem.
-Spokojnie pewnie zaraz się zjawi. Wiesz zapewne znowu zagadała się z panem McCape'sem. Widać że ewidentnie on i ona mają się ku sobie. - zaczęłam filozofować jak nazywa to Tiffany.
-Emily znowu filozofujesz. Zejdź na ziemie ani pani Keepvid ani pan McCape nic do siebie nie czują. - Oczywiście Cat musiała wtrącić swoje 3 grosze.
-Proszę wszystkich o spokój.- pni dyrektor zaczęła nas uciszać. Co nie wychodziło jej najlepiej. -Hej!!!!!! Cisza!!!!- nareszcie ktoś ją usłyszał i wszyscy się uspokoili. No i wiecie co było dale cała gadanina rozdanie świadectw. Wszyscy już dostali swoje świadectwa. Tylko nie ja. Dziwne !
-A teraz na scenę zapraszam Emily Wilde.- Pani Keepvid wyczytała moje nazwisko, a ja posłusznie udałam się na scenę. Czułam spojrzenia wszystkich na mojej osobie.
-Emily chciałam Ci osobiście pogratulować niesamowitych sukcesów w nauce jakie zdobyłaś.- pani dyrektor zaczęła mi gratulować. Co bardzo mnie zdziwiło.
-Yyyyyy. Dziękuje pani dyrektor. - za bardzo nie wiedziałam co mam powiedzieć
-Ja wszyscy wiecie nie ogłosiliśmy jeszcze kto jest "Najlepszym uczniem roku szkolnego 2013/2014". A więc "Najlepszym uczniem roku szkolnego 2013/2014" zostaje...........- Pani K trzymała wszystkich w niecierpliwości- Emily Wilde!!!!!!! - CO ? JA? nie wierzyła w to co usłyszałam.
-Dziękuje bardzo pani Dyrektor.- odebrałam swoje świadectwo i zeszłam ze sceny. po jakiś 5 minutach gadania pani dyrektor pozwoliła nam opuścić aulę. Szłam powoli korytarzem gdy nagle zaczepił mnie pewien chłopak.

No to mamy 1 rozdział. Hej może się przedstawię. Jestem Angelika. Mam 14 lat. To jest mój 1 blog o One Direction gdzie piszę opowiadanie. Mam nadzieję że wam się spodoba. :* Paaaa :* Następny Rozdział powinien pojawić się gdzieś około 5 czerwca. :*

1 komentarz: