sobota, 14 czerwca 2014

Rozdział IV

Gdy spojrzałam na zegarek wskazywał godzinę 15:30. Oooo to mam bardzo dużo czasu zdążę się przygotować. Zaczęłam o kąpieli. Umyłam ciało moim ulubionym balsamem pod prysznic o zapachu kokosa, po czym umył moje długie blond włosy. Gdy wyszłam spod prysznica owinęłam się ręcznikiem i wysuszyłam włosy po czym je wyprostowałam. Udałam się do mojej garderoby gdzie znalazłam idealny zestaw na randkę z Niall'em. Gdy już byłam ubrana zrobiłam lekki makijaż i byłam już gotowa. Na zegarku widniała godzina 18:20. Usłyszałam dźwięk wiadomości. Podeszłam do mojej szafki nocnej na której leżał mój iPhone i odczytała wiadomość.
*Jestem już u ciebie pod domem. Gotowa ? ;* ~Niall xox *
*Oczywiście.Czekaj już schodzę. :* ~Emily :* xox *
*Dobrze. Czekam :* ~Niall xox *
Na szczęście nikogo nie było w domu. Mama i tata są w pracy a PJ zapewne siedzi u Carmen (Carmen to dziewczyna PJ ). Więc wzięłam kawałek papieru i napisałam na nim że wychodzę i że nie wiem o której wrócę. Przywiesiłam karteczkę na lodówce i wyszłam z mieszkania przed którym czekał już na mnie Niall.
-Hej.- Przywitał mnie niebieskooki - Wyglądasz bosko.- To miłe z jego strony.
-Hmm.....ty też nie wyglądasz najgorzej.-Niall'owi znikł uśmiech z twarzy. - No przecież żartuję wyglądasz pięknie. - Niall ucałował mnie w policzek po czym jak dżntelmen otworzył mi drzwi od samochodu. Usiadłam na miejscu pasażera, a Niall zajął miejsce kierowcy.
-To dokąd jedziemy ? - Zapytałam blondyna.
-Niespodzianka. - Powiedział z uśmiechem na twarzy.



Hej :* Przepraszam że tak późno ale nie miałam kiedy napisać. Wiecie wystawianie ocen i wgl koniec roku trzeba było pozdawać. Ale teraz już jestem. :* Macie taki krótki rozdział. Jakoś nie mam dziś weny. Następny rozdział pojawi się już jutro :* papapa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz